top article

Πώς μπορεί κανείς να συμβάλλει στη διατήρηση της ψυχραιμίας σε τόσο αβέβαιους καιρούς; Μπορεί οι μέρες που ζούμε συχνά να μάς φέρνουν στα όριά μας, αλλά ίσως έχει νόημα να επικεντρωθούμε σε αυτά που μπορούμε να ελέγξουμε και να παραμείνουμε ψύχραιμες. Ακολουθεί μία λίστα με πράγματα που  μπορείς να κάνεις κι εσύ, όσο περιμένουμε το τέλος αυτής της κατάστασης.

Αναζήτησε το φως

Κυριολεκτικά (βγες στον ήλιο) αλλά και μεταφορικά. Δες τα πράγματα που έχεις την ευκαιρία να κάνεις και δεν προλάβαινες. Κάνε μία λίστα και άρχισε να τικάρεις. Επικοινώνησε με φίλους που έχεις να δεις καιρό, παίξε με τα παιδιά σου, φτιάξε το βιογραφικό σου και επικεντρώσου στην επόμενη επαγγελματική σου κίνηση. Έχεις χρόνο να τα σκεφτείς όλα. Επανεκτίμησε όσα ήδη κάνεις με τη ζωή σου και σκέψου την κατεύθυνση που θέλεις να πάρεις από εδώ και στο εξής, όταν επανέλθει η πραγματική κανονικότητα.

Προγραμμάτισε τις μέρες και τις εβδομάδες σου

Βάλε ένα πρόγραμμα των πραγμάτων που θέλεις να επιτύχεις το επόμενο διάστημα, προσωπικά ή επαγγελματικά. Μία ρουτίνα θα σου δώσει ξανά την αίσθηση του ελέγχου.

Ελαχιστοποίησε τον χρόνο που περνάς στα social media ή βλέποντας ειδήσεις

Περιόρισε τον χρόνο που σκρολάρεις στο κινητό σου σε 30 λεπτά την ημέρα, ώστε να μένεις ενήμερη χωρίς να επικεντρώνεται όλη σου η ζωή γύρω από αυτό. Θα δεις πόσο αποτελεσματικό είναι.

Μπες στην κουζίνα

Και ετοίμασε υγιεινά, θρεπτικά γεύματα για εσένα και τους αγαπημένους σου. Είναι σημαντικό να τρέφεσαι σωστά- όχι μόνο για να μην πάρεις βάρος, αλλά και για την διατήρηση της ψυχικής σου υγείας.

Διάβασε βιβλία

Το διάβασμα είναι αναμφίβολα μία από τις ασχολίες που σε κάνουν πιο έξυπνη, πιο ανεκτική και πιο ήρεμη. Βάλε στόχο να διαβάζεις τουλάχιστον δύο κεφάλαια την ημέρα, από το βιβλίο που τόσο καιρό έχεις αφήσει στο κομοδίνο σου.

Κράτα επαφή με τους ανθρώπους σου

Ακόμα και υπό αυτές τις συνθήκες, το να συνεχίσεις να κοινωνικοποιείσαι είναι ζωτικής σημασίας. Ακόμα και διαδικτυακά, μην ξεχνάς ότι χρειάζεσαι την ανθρώπινη επαφή, όσο το φαγητό και το νερό σου.

Ιούλιος 2018

>