top article

Ο τρόπος με τον οποίο ξεκινάς το πρωινό είναι ιδιαίτερα σημαντικός αφού μπορεί να φτιάξει ή να χαλάσει την υπόλοιπη ημέρα σου. Όπως λένε, άλλωστε, η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται! Αν η πρωινή σου ρουτίνα είναι γεμάτη με κακές συνήθειες τότε είναι πολύ πιθανό το υπόλοιπο της μέρας να μην εξελιχθεί όπως θα ήθελες.

Μπορεί να φαντάζει ακατόρθωτο το να σηκωθείς από το κρεβάτι όσο έξω είναι ακόμα σκοτάδι, όμως μια ισορροπημένη και υγιής πρωινή ρουτίνα θα θρέψει το μυαλό και το σώμα σου. Προτού λοιπόν, πατήσεις ακόμη μία φορά "snooze" στο ξυπνητήρι, είναι μια καλή ευκαιρία να αναθεωρήσεις την πρωινή ιεροτελεστία και να ξεκινήσεις την ημέρα σου θετικά. 

Ξέχνα το "snooze"!

Η σκέψη και μόνο να κοιμηθείς δέκα λεπτά παραπάνω πριν σηκωθείς από το κρεβάτι είναι σίγουρα δελεαστική. Στην πραγματικότητα όμως αν αναβάλλεις συνεχώς το πρωινό ξύπνημα συμβάλλεις με αυτόν τον τρόπο στην αύξηση του πρωινού στρες.

Πιες ένα ποτήρι νερό

Μετά από μία νύχτα είναι σημαντικό να ενυδατώσεις τον οργανισμό σου όσο πιο γρήγορα γίνεται, ώστε να αποκτήσεις την ενέργεια που χρειάζεσαι. 

Επικεντρώσου στο σήμερα

Ακόμα και αν η χθεσινή ημέρα ήταν δύσκολη σκέψου με αισιοδοξία πως σήμερα ξεκινά μία καινούρια στην οποία μπορείς να κάνεις τα πιο δημιουργικά πράγματα

8+1 συνήθειες για ένα καλό πρωινό ξύπνημα

Σκέψου κάτι που σε κάνει χαρούμενη

Το σαββατοκύριακο που έρχεται, τα αγαπημένα σου πρόσωπα, μία επιτυχία στην δουλειά είναι κάποια από τα πράγματα που μπορούν να σου φτιάξουν την διάθεση και να ξεκινήσεις την ημέρα σου θετικά. 

Άνοιξε τις κουρτίνες

Είναι το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις με το που ξυπνήσεις. Το φως του ήλιου αλλά και το πρωινό αεράκι θα σε αναζωογονήσουν!

Στρώσε το κρεβάτι σου

Οι ειδικοί υποστηρίζουν πως οι επιτυχημένοι άνθρωποι στρώνουν πάντα το κρεβάτι τους! Με άλλα λόγια, αν ξεκινάς την ημέρα σου ολοκληρώνοντας μία μικρή υποχρέωση θα μπορείς στη συνέχεια να αποδώσεις σε πολλά περισσότερα. 

breakfast at tiffany's

Κάνε stretching

​Μερικές απλές ασκήσεις yoga και stretcing κάθε πρωί θα αφυπνίσουν το μυαλό και το σώμα σου. 

Φτιάξε μία λίστα 

Μετά από έναν ολοκληρωμένο ύπνο είσαι έτοιμη να ξεκινήσεις την ημέρα σου παραγωγικά. Γράψε σε μία λίστα όλα όσα θέλεις να κάνεις σήμερα. 

Περιόρισε τη χρήση του κινητού

Προτού ανοίξεις το wifi και βομβαρδιστείς με ειδοποιήσεις, δώσε λίγο χρόνο στον εαυτό σου να επανέλθει μετά τον βραδινό ύπνο. Θέσε κάθε ημέρα ως στόχο να απολαμβάνεις το πρωινό σου χωρίς να συνδέεσαι κατευθείαν στα social media. 

Ιούλιος 2018

>