top article

Δημοφιλέστερα άρθρα

  1. Ζώδια: Εβδομαδιαίες προβλέψεις Ζώδια: Εβδομαδιαίες προβλέψεις
  2. Είσαι μελαχρινή; Βρήκαμε τα 5 χρώματα που θα απογειώσουν τα looks σου Είσαι μελαχρινή; Βρήκαμε τα 5 χρώματα που θα απογειώσουν τα looks σου
  3. 5 αντικείμενα που καταστρέφουν τη θετική ενέργεια στο υπνοδωμάτιο (και πώς να τη φτιάξεις) 5 αντικείμενα που καταστρέφουν τη θετική ενέργεια στο υπνοδωμάτιο (και πώς να τη φτιάξεις)
  4. 15 αγορές για το σπίτι ιδανικές για τις πρώτες κρύες ημέρες του φθινοπώρου 15 αγορές για το σπίτι ιδανικές για τις πρώτες κρύες ημέρες του φθινοπώρου
  5. H Charlize Theron με Dior πλισέ φούστα από τη νέα συλλογή της Maria Grazia Chiuri H Charlize Theron με Dior πλισέ φούστα από τη νέα συλλογή της Maria Grazia Chiuri
  6. Ο Joaquin Phoenix λέει ότι κόντεψε να τρελαθεί στα γυρίσματα του Joker Ο Joaquin Phoenix λέει ότι κόντεψε να τρελαθεί στα γυρίσματα του Joker
  7. Alicia Vikander, το πιο όμορφο κορίτσι Alicia Vikander, το πιο όμορφο κορίτσι
  8. Τρία χαρακτηριστικά που έχουν οι γυναίκες με αυτοπεποίθηση Τρία χαρακτηριστικά που έχουν οι γυναίκες με αυτοπεποίθηση
  9. Πέντε microtrends που θα απογειώσουν κάθε φθινοπωρινό σύνολο Πέντε microtrends που θα απογειώσουν κάθε φθινοπωρινό σύνολο
  10. H Kate Middleton μάς συστήνει το νέο αγαπημένο της brand H Kate Middleton μάς συστήνει το νέο αγαπημένο της brand
  11. 7 tricks για να ξοδεύεις λιγότερα (χωρίς να σταματήσεις το shopping) 7 tricks για να ξοδεύεις λιγότερα (χωρίς να σταματήσεις το shopping)
  12. 9 πράγματα που πρέπει να βάλεις στην bucket list σου 9 πράγματα που πρέπει να βάλεις στην bucket list σου
  13. 5 τρόποι για να κρατήσεις τις φιλίες σου όσο μεγαλώνεις 5 τρόποι για να κρατήσεις τις φιλίες σου όσο μεγαλώνεις
  14. Σε αυτή την ηλικία οι άνθρωποι αρχίζουν να απογοητεύονται από το επάγγελμά τους Σε αυτή την ηλικία οι άνθρωποι αρχίζουν να απογοητεύονται από το επάγγελμά τους

Όπως ακριβώς κάνουμε reset στον υπολογιστή μας, κλείνοντας απλά ένα κουμπί, έτσι και ο εγκέφαλός μας χρειάζεται την ευκαιρία να οργανωθεί και να αναζωογονηθεί για να συνεχίσει να δουλεύει ομαλά. Συχνά, ξαπλώνουμε στο κρεβάτι μας έχοντας δεκάδες σκέψεις να μας ζαλίζουν, δημιουργώντας μας επιπρόσθετο άγχος. Έτσι, φτάνουμε στο σημείο να υπερ-αναλύουμε και φυσικά να μην καταφέρνουμε να απολαύσουμε τον ύπνο μας. Πώς μπορεί όμως να αντιστραφεί αυτή η κατάσταση;

Εστίασε σε κάτι που έχεις καταφέρει: Ακόμα κι αν η μέρα δεν κύλησε όπως ακριβώς την είχες σχεδιάσει, με κάποιο τρόπο έκανες σίγουρα ένα βήμα προς τους στόχους και τις φιλοδοξίες σου. Αντί, λοιπόν, να φέρνεις ξανά στο μυαλό σου ό,τι αρνητικό συνέβη μέσα στην ημέρα, εστίασε στις μικρές επιτυχίες. "Ξαναζήστε την εμπειρία, νιώθοντας την ενθάρρυνση και την εμπιστοσύνη σαν να συμβαίνει τώρα" γράφει ο Daniel Dowling, CEO του MillennialSuccess.io, για την MBG. Αναγνωρίζοντας τις θετικές δράσεις και τα χαρακτηριστικά μας, οδεύουμε προς την αυτο-βελτίωση. Επίτρεψε στον εαυτό σου να βιώσει αυτές τις αναμνήσεις πριν πέσεις για ύπνο.

Νιώσε ευγνωμοσύνη: Στο τέλος της ημέρας, αφιέρωσε λίγο χρόνο για να σημειώσεις τουλάχιστον πέντε πράγματα για τα οποία είσαι ευγνώμων. Μπορεί να είναι ένας φίλος που βρίσκεται πάντα εκεί για σένα, μέλη της οικογένειας που αγαπάς και σου λείπουν ή η υγεία σου. ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές, υπάρχουν πράγματα για τα οποία νιώθουμε ευγνωμοσύνη. Αντί να επιτρέπεις στο άγχος και τις έγνοιες να σε κατακλύζουν, άφησε τον εαυτό σου να αισθανθεί ότι όλα πάνε καλά και εκτίμησε ακόμα και τα πιο απλά πράγματα στη ζωή σου.

Κάνε σχέδια: Τέλος, λάβε υπόψη τα αισθήματα υπερηφάνειας και εμπιστοσύνης που αισθάνθηκες όταν σκεφτόσουν τα επιτεύγματά σου, και δες το μέλλον με αισιοδοξία.  Επίτρεψε στην ευγνωμοσύνη που ένιωσες στο προηγούμενο βήμα να σου δώσει τη δύναμη και την αυτοπεποίθηση που θέλεις για τα επόμενα βήματά σου. φαντάσου τον εαυτό σου να πετυχαίνει τους στόχους του και στη συνέχεια δεσμεύσου γράφοντάς τους, δίνοντας στο μυαλό σου το πλαίσιο για να εργαστεί μέσα από εμπόδια, να καθορίσει λύσεις, και να προετοιμαστεί διανοητικά όσο ετοιμάζεσαι να κοιμηθείς.

 

Ιούλιος 2018

>