top article

Υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός παραγόντων που επηρεάζουν την εικόνα που έχουν οι άλλοι για εμάς, αλλά ιδιαίτερα στο εργασιακό περιβάλλον, ο σεβασμός είναι ένα από τα πρώτα συναισθήματα που θέλεις να εμπνέεις. To Ιnc. δημοσίευσε πρόσφατα μια λίστα με τα πράγματα που πρέπει να κάνεις αν θέλεις οι γύρω σου να σε παίρνουν στα σοβαρά (και όχι, δεν είναι το να είσαι μονίμως σοβαρή ή αυστηρή). 

Να είσαι πάντα ενημερωμένη 

Όταν δεν γνωρίζεις ένα ζήτημα, είναι καλύτερα να παραμένεις σιωπηλή από το να πεις πράγματα που μπορεί να σε εκθέσουν. Προσπάθησε να επικοινωνείς αποτελεσματικά, στηρίζοντας τα όσα λες με επιχειρήματα. Το να είσαι έξυπνη δεν είναι το παν. 

Κράτα το λόγο σου 

Προσπάθησε να κάνεις πάντα αυτό που υποσχέθηκες. Αν δεν είσαι σίγουρη ότι μπορείς να ανταποκριθείς σε κάτι, είναι καλύτερο να μη δίνεις το λόγο σου. Είναι καλύτερο να είσαι ειλικρινής εξαρχής από το να απογοητεύεις τους άλλους στο τέλος. 

Φρόντισε το ντύσιμό σου

Λένε ότι "πρέπει να ντύνεσαι για τη δουλειά που θέλεις και όχι για τη δουλειά που έχεις". Ο τρόπος που ντύνεσαι στη δουλειά δείχνει την εικόνα που έχεις για τον εαυτό σου, την εταιρεία αλλά και την επαγγελματική σου πορεία. 

Πρόσεξε τον τρόπο σου

Εκτός από την εικόνα σου, αξίζει να επενδύσεις την προσοχή σου στο πώς επικοινωνείς με τους γύρω σου και κατά πόσο αυτό επηρεάζει αυτά που λες. Μίλα με αυτοπεποίθηση και σεβασμό, ελέγχοντας πάντα τον τόνο της φωνής σου και το ύφος σου. 

Να είσαι πάντα στην ώρα σου

Το να αργείς στα ραντεβού σου μπορεί να φανερώνει έλλειψη σεβασμού και οργάνωσης- δύο χαρακτηριστικά ανεπιθύμητα σε οποιοδήποτε εργασιακό περιβάλλον. Το να είσαι στην ώρα σου δείχνει υπευθυνότητα, αποφασιστικότητα και ικανότητα διαχείρισης του χρόνου και των υποχρεώσεών σου. 

 

Ιούλιος 2018

>