top article

Να κάνεις δίαιτα στην εγκυμοσύνη; Χμμμ…. Μάλλον δεν είναι καλή ιδέα, εκτός κι αν συντρέχουν συγκεκριμένοι λόγοι υγείας.

Η σημασίας της διατροφής στην εγκυμοσύνη

Η διατροφή της εγκύου είναι πολύ σημαντική, ιδίως τους πρώτους δύο μήνες μετά τη σύλληψη, αφού τότε δημιουργούνται όλα τα κύρια όργανα του σώματος του εμβρύου. Αν σε αυτή την περίοδο δεν ακολουθείς μια ισορροπημένη και πλούσια σε ποικιλία διατροφή, που θα καλύπτει τις θρεπτικές σου ανάγκες, διατρέχεις τον κίνδυνο να γεννήσεις λιποβαρές βρέφος, με σοβαρά προβλήματα υγείας. Επίσης, η επαρκής πρόσληψη θρεπτικών συστατικών θεωρείται σημαντικός παράγοντας στην ανάπτυξη του εγκεφάλου του εμβρύου.

Η σημασία του αρχικού βάρους

Καταλαβαίνεις, λοιπόν, πως δεν επιτρέπεται να κάνεις δίαιτα στην εγκυμοσύνη, με την έννοια της στέρησης. Ωστόσο, αν ξεκίνησες την εγκυμοσύνη με περιττά κιλά, θα πρέπει να προσέχεις κυρίως την ποιότητα αλλά και την ποσότητα της τροφής που καταναλώνεις και να αποφεύγεις τις πλούσιες σε λιπαρά τροφές, όπως τα τηγανητά, η κρέμα γάλακτος, τα παχιά κρέατα, τα αναψυκτικά, το αλκοόλ και ο καφές.

Μπορείς να καταναλώνεις άφοβα άφθονα λαχανικά, φρούτα, άπαχα γαλακτοκομικά προϊόντα, κρέας και όσπρια. Επιπλέον, θα χρειαστεί να λάβεις συμπληρώματα διατροφής όπως θα σου υποδείξει ο γυναικολόγος σου. Σε γενικές γραμμές, για μια υπέρβαρη γυναίκα συνιστάται να μην επιβαρυνθεί κατά την εγκυμοσύνη με περισσότερα από 8–10 κιλά. Αν το βάρος σου κυμαίνεται σε φυσιολογικά επίπεδα, είναι ασφαλές να πάρεις από 9 έως 13 κιλά.

πηγή: Shape.gr

Ιούλιος 2018

>