top article

Από τη Monika Kwiecien, personal trainer (Instagram: @monikaskwiecien).

Μπορεί η γιόγκα, η διαλλειματική προπόνηση, το τρέξιμο ή το Pilates να είναι κάποια από τα ‘must go’ προγράμματα, ωστόσο υπάρχει άλλο ένα είδος γυμναστικής που αξίζει να αναφέρουμε. Tο περπάτημα. Αυτό γιατί:

1. Συμβάλει στην κατανάλωση θερμίδων

Το περπάτημα μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως προπόνηση της ημέρας ή να είναι μια καλή συμπληρωματική άσκηση για οποιοδήποτε άλλο πρόγραμμα εκγύμνασης έχουμε επιλέξει. Αν είσαι αρχάρια και έχεις στόχο τη μείωση σωματικού βάρους αλλά παράλληλα δεν είσαι έτοιμη να ενταχθείς σε ένα δυναμικό πρόγραμμα προπονήσεων, φόρα τα αθλητικά σου παπούτσια και αφιέρωσε στον εαυτό σου λίγα λεπτά περπάτημα την ημέρα.

Έχει αποδειχθεί πως μισή ώρα περπάτημα συμβάλει στην κατανάλωση θερμίδων, ενισχύει το μεταβολισμό και βελτιώνει την αερόβια ικανότητα. Συμβουλή: Για μεγαλύτερη δυσκολία, επέλεξε γρήγορο ρυθμό ή ανηφορικό δρόμο.

Διάβασε περισσότερα στο shape.gr

Ιούλιος 2018

>