top article

Από τον Θέμη Μίχο, καθηγητή φυσικής αγωγής

Παρά το φόρτο εργασίας και τις υψηλές θερμοκρασίες, εσύ συνεχίζεις να ακολουθείς σταθερό εβδομαδιαίο κύκλο προπόνησης, να τρως σωστά και υγιεινά και να ξεκουράζεσαι ικανοποιητικά. Παρ’ όλα αυτά, όμως, βλέπεις πως δεν μπορείς να πετύχεις κάποια εμφανή αλλαγή στο σώμα σου. Όχι, δεν "κόλλησες".

Σε δύο παράγοντες μπορείς να αποδώσεις την αιτία:

1. Ακολουθείς σχεδόν αυτοματοποιημένα ένα πρόγραμμα εκγύμνασης,τόσο στην προπόνηση με τα βάρη όσο και στην αερόβια άσκησή σου και, πλέον, το σώμα το έχει συνηθίσει. Κοινώς έχει προσαρμοστεί.

2. Έχεις χάσει τον προσωπικό σου στόχο, με αποτέλεσμα η προπόνηση να γίνεται ανιαρή.

Διάβασε περισσότερα στο shape.gr

Ιούλιος 2018

>