top article

Δημοφιλέστερα άρθρα

  1. Ζώδια: Εβδομαδιαίες προβλέψεις Ζώδια: Εβδομαδιαίες προβλέψεις
  2. 4 ελαφριά μεσημεριανά γεύματα για να χάσεις άμεσα βάρος 4 ελαφριά μεσημεριανά γεύματα για να χάσεις άμεσα βάρος
  3. Θέλεις να ντύνεσαι καλύτερα; Κάνε αυτό κάθε πρωί Θέλεις να ντύνεσαι καλύτερα; Κάνε αυτό κάθε πρωί
  4. Brigitte Macron: Η πρώτη δημόσια εμφάνιση μετά την πλαστική επέμβαση στο πρόσωπο Brigitte Macron: Η πρώτη δημόσια εμφάνιση μετά την πλαστική επέμβαση στο πρόσωπο
  5. 8 tips για να ντυθείς όταν έχει καύσωνα 8 tips για να ντυθείς όταν έχει καύσωνα
  6. Coco Chanel: 8 χρυσές συμβουλές της για διαχρονικό στυλ Coco Chanel: 8 χρυσές συμβουλές της για διαχρονικό στυλ
  7. Meghan Markle - Πρίγκιπας Harry: Στην Γαλλία με τον γιο τους. Γιατί ξεσήκωσαν αντιδράσεις; Meghan Markle - Πρίγκιπας Harry: Στην Γαλλία με τον γιο τους. Γιατί ξεσήκωσαν αντιδράσεις;
  8. Mini καύσωνας : 6 κανόνες για να ντυθείς κατάλληλα στο γραφείο Mini καύσωνας : 6 κανόνες για να ντυθείς κατάλληλα στο γραφείο
  9. Τι αποκαλύπτει πρώην άγγελος της Victoria's Secret για την μάχη με τα κιλά και το μόντελινγκ Τι αποκαλύπτει πρώην άγγελος της Victoria's Secret για την μάχη με τα κιλά και το μόντελινγκ
  10. Πώς να ξεπεράσεις την "κατάθλιψη" μετά τις διακοπές Πώς να ξεπεράσεις την "κατάθλιψη" μετά τις διακοπές
  11. Πρωινό: Τι να φας για να καις θερμίδες όλη μέρα Πρωινό: Τι να φας για να καις θερμίδες όλη μέρα
  12. 10 celebrities και Influencers που πόζαραν φορώντας μόνο το iconic ψάθινο καπέλο 10 celebrities και Influencers που πόζαραν φορώντας μόνο το iconic ψάθινο καπέλο
  13. 11+1 ταινίες που κάθε λάτρης των ταξιδιών πρέπει να δει 11+1 ταινίες που κάθε λάτρης των ταξιδιών πρέπει να δει
  14. Brigitte Macron - Μαρέβα Μητσοτάκη: Η πρώτη συνάντησή τους στο Παρίσι Brigitte Macron - Μαρέβα Μητσοτάκη: Η πρώτη συνάντησή τους στο Παρίσι

Γιατί νιώθουμε συνέχεια κουρασμένοι; Ακόμα και αν τηρούμε όλες τις προϋποθέσεις για έναν καλό ύπνο (κλειστά φώτα, καθαρή ατμόσφαιρα, αιθέρια έλαια στο μαξιλάρι μας και αρκετές ώρες ύπνου) καμιά φορά το αίσθημα κούρασης δεν υποχωρεί και πολλές φορές δεν μπορούμε να βρούμε ούτε την αιτία που κρύβεται πίσω από αυτό.  

Μπορεί ο ύπνος να αποτελεί τον πρωταρχικό παράγοντα - ο οποίος συντελεί στην ανασυγκρότηση του οργανισμού - δεν σημαίνει όμως ότι είναι και ο μόνος. Στην πραγματικότητα, υπάρχουν αρκετοί παράγοντες που επηρεάζουν την καθημερινή σου κούραση όπως η φυσική κατάσταση, η ανισορροπία των ορμονών αλλά και μία σωστή διατροφή. 

Είτε πρόκειται για τις καθημερινές σου συνήθειες είτε για παθολογικά αίτια δες παρακάτω 6 βασικούς λόγους που σε κάνουν να αναζητάς συνέχεια το μαξιλάρι σου. 

Πίνεις μεγάλη ποσότητα καφέ

Ο καφές είναι μεγάλη πηγή αντιοξειδωτικών και το να ξυπνάς το πρωί με την υπέροχη μυρωδιά του είναι ένα από τα καλύτερα πράγματα του κόσμου. Η υπερβολική κατανάλωση ωστόσο δημιουργεί στον οργανισμό σου εξάρτηση και κατ' επέκταση αίσθημα κούρασης. Μάλιστα, έρευνες έχουν δείξει πώς οι άνθρωποι που καταναλώνουν λιγότερη ποσότητα καφεΐνης ξυπνούν το πρωί με μεγαλύτερη ευκολία. Τι μπορείς να κάνεις; Κατανάλωσε μέχρι δύο φλιτζάνια το πρωί και το απόγευμα δοκίμασε να πιεις έναν αναζωογονητικό χυμό φρούτων. 

Οι ορμόνες δε "δουλεύουν"

Αν τον τελευταίο καιρό νιώθεις ανεξήγητα νεύρα και κόπωση τότε για όλα ευθύνονται οι ορμόνες. Η ανισορροπία των ορμονών αποτελεί συχνό φαινόμενο, επηρεάζεται από την κορτιζόλη (την ορμόνη του στρες) με αποτέλεσμα να σε οδηγεί σε μία αγχώδη κατάσταση. Δημιούργησε ένα περιβάλλον χωρίς στρες ακολουθώντας μία καθημερινή υγιεινή ρουτίνα.

Δεν χαλαρώνεις σωστά

Ανεξαρτήτως από το αν μπορείς να ξεχωρίσεις πότε σε κυριεύει το άγχος και πότε όχι, προσπάθησε να ξεκουράζεσαι τόσο σωματικά όσο και ψυχικά. Ένα μάθημα χαλαρωτικής yoga, μία βόλτα στη φύση ή το να ακούσεις την αγαπημένη σου μουσική μπορούν να σε βοηθήσουν να διαχειριστείς μία δύσκολη κατάσταση άγχους. 

Γιατί νιώθω συνέχεια κουρασμένη; 6 λόγοι που αισθάνεσαι διαρκώς κόπωση και τι να κάνεις

Δεν καταναλώνεις θρεπτικά συστατικά

Εκτός από τον αντίκτυπο που έχει ο ύπνος στο σώμα σου, μία αυστηρή διατροφή μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τα επίπεδα ενέργειας του οργανισμού σου. Περιόρισε σε μεγάλο βαθμό την ζάχαρη και το αλάτι και κατανάλωσε τροφές πλούσιες σε Ω3, καλούς υδατάνθρακες, φυτικές ίνες και βιταμίνες.

Νιώθεις αφυδατωμένη

Η κόπωση είναι ένα από τα πιο συχνά συμπτώματα της αφυδάτωσης γι αυτό κατανάλωσε όσο περισσότερο νερό μπορείς! 

Δε γυμνάζεσαι συχνά

Αμέτρητες έρευνες έχουν δείξει πως η fitness ρουτίνα μας συνδέεται άρρηκτα με τα επίπεδα ενέργειας. Βρες το κατάλληλο είδος άθλησης για εσένα και ξεκίνα από σήμερα. Το να γυμνάζεσαι με έναν σωστό προγραμματισμό έχει θετικά οφέλη τόσο στην ψυχική όσο και στη σωματική σου υγεία.

Ιούλιος 2018

>