top article

Δημοφιλέστερα άρθρα

  1. Ζώδια: Εβδομαδιαίες προβλέψεις Ζώδια: Εβδομαδιαίες προβλέψεις
  2. 4 τρόποι για να κοιμηθείς καλά όταν έχει πολλή ζέστη 4 τρόποι για να κοιμηθείς καλά όταν έχει πολλή ζέστη
  3. 8 tips για να ντυθείς όταν έχει καύσωνα 8 tips για να ντυθείς όταν έχει καύσωνα
  4. Coco Chanel: 8 χρυσές συμβουλές της για διαχρονικό στυλ Coco Chanel: 8 χρυσές συμβουλές της για διαχρονικό στυλ
  5. Meghan Markle - Πρίγκιπας Harry: Στην Γαλλία με τον γιο τους. Γιατί ξεσήκωσαν αντιδράσεις; Meghan Markle - Πρίγκιπας Harry: Στην Γαλλία με τον γιο τους. Γιατί ξεσήκωσαν αντιδράσεις;
  6. Τι αποκαλύπτει πρώην άγγελος της Victoria's Secret για την μάχη με τα κιλά και το μόντελινγκ Τι αποκαλύπτει πρώην άγγελος της Victoria's Secret για την μάχη με τα κιλά και το μόντελινγκ
  7. Πώς να διαχειριστείς έναν ανασφαλή σύντροφο Πώς να διαχειριστείς έναν ανασφαλή σύντροφο
  8. Πρωινό: Τι να φας για να καις θερμίδες όλη μέρα Πρωινό: Τι να φας για να καις θερμίδες όλη μέρα
  9. 10 celebrities και Influencers που πόζαραν φορώντας μόνο το iconic ψάθινο καπέλο 10 celebrities και Influencers που πόζαραν φορώντας μόνο το iconic ψάθινο καπέλο
  10. 11+1 ταινίες που κάθε λάτρης των ταξιδιών πρέπει να δει 11+1 ταινίες που κάθε λάτρης των ταξιδιών πρέπει να δει
  11. Υπάρχει ένα βασικό στιλιστικό μυστικό που έχουν όλες οι Γαλλίδες Υπάρχει ένα βασικό στιλιστικό μυστικό που έχουν όλες οι Γαλλίδες
  12. Πώς θα εντάξεις το μπαμπού στη διακόσμηση του σπιτιού σου Πώς θα εντάξεις το μπαμπού στη διακόσμηση του σπιτιού σου
  13. Brigitte Macron: Η πρώτη δημόσια εμφάνιση μετά την πλαστική επέμβαση στο πρόσωπο Brigitte Macron: Η πρώτη δημόσια εμφάνιση μετά την πλαστική επέμβαση στο πρόσωπο
  14. Πώς να διακοσμήσεις το σπίτι σου με μεγάλα φυτά εσωτερικού χώρου Πώς να διακοσμήσεις το σπίτι σου με μεγάλα φυτά εσωτερικού χώρου

Είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι το στρες παχαίνει! Και μάλιστα, με πολλούς τρόπους, γιατί:

Σε κάνει να πεινάς περισσότερο

Επιστημονικές έρευνες έχουν δείξει ότι αρκεί να σκεφτούμε κάτι που μας προκαλεί στρες και τα επίπεδα της γρελίνης (την ορμόνης που κινητοποιεί το αίσθημα της πείνας) αυξάνονται σημαντικά. Συνδύασε αυτό με το γεγονός ότι όταν είσαι στρεσαρισμένη αυτό που θέλεις να φας είναι μάλλον παχυντικό (σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση Appetite οι τροφές που είναι πλούσιες σε υδατάνθρακες μειώνουν το στρες) και καταλαβαίνεις γιατί παχαίνεις όταν αγχώνεσαι.

Δυσκολεύει το μεταβολισμό του λίπους

Υπό κανονικές συνθήκες, τα λιπαρά που λαμβάνουμε μέσω της τροφής χρησιμοποιούνται από τον οργανισμό με τη μορφή ενέργειας. Όταν όμως έχουμε χρόνιο στρες, η διαδικασία που απαιτείται γι' αυτό δεν γίνεται σωστά, καθώς οι πρωτεΐνες που παράγει ο οργανισμός εξαιτίας του στρες μπλοκάρουν τη δράση κάποιων ενζύμων που μεταβολίζουν το λίπος . Έτσι αυτό καταλήγει να αποθηκεύεται αντί να καίγεται. Επιπλέον, το στρες συνδέεται με αυξημένα επίπεδα κορτιζόλης, η οποία προκαλεί αποθήκευση περισσότερου λίπους στην κοιλιά.

Κάνει την άσκηση να μην αποδίδει καλά

Έρευνα έδειξε ότι οι άνθρωποι που εκτελούν μια διανοητική εργασία παράλληλα με μια σωματική (π.χ. σκέφτονται τις ευθύνες που πρέπει να διεκπαιρεώσουν όταν φτάσουν στο γραφείο ενώ κάνουν την πρωινή γυμναστική τους) βλέπουν τις επιδόσεις τους να μειώνονται κατά 25%! Οι επιστήμονες εκτιμούν ότι αυτό κουράζει τον εγκέφαλο που στέλνει σήμα στους μυς να σταματήσουν να εργάζονται τόσο σκληρά.

Δυσκολεύει την προσπάθεια να είσαι συνεπής σε ένα πρόγραμμα διατροφής

Και υπάρχει επιστημονική εξήγηση γι' αυτό! Όταν είμαστε στρεσαρισμένοι, ο εγκέφαλος τείνει να προτιμά την άμεση ικανοποίηση σε σχέση με την κατάκτηση κάποιου μακροπρόθεσμου στόχου. Αυτό σημαίνει ότι είναι πιθανότερο να επιλέξεις ένα κρουασάν σοκολάτα σε αντί για ένα μήλο με λίγο φιστικοβούτυρο για απογευματινό σνακ.

 

Ιούλιος 2018

>