top article

Όσο πιστή κι αν είσαι στο πρόγραμμα της γυμναστικής σου, υπάρχουν και κάποιες, λίγες, δύσκολες μέρες που απλά δεν έχεις καμία όρεξη να σηκωθείς από τον καναπέ. Έχεις, ήδη, βρει αμέτρητες δικαιολογίες για να παραλείψεις αυτό το σημερινό μάθημα/προπόνηση, αλλά μέσα σου ξέρεις πολύ καλά πως δεν πρέπει.

Όταν χρειάζεσαι λίγη έμπνευση παραπάνω για να κάνεις αυτό το βήμα, υπάρχουν κάποιες φράσεις που μπορείς να πεις στον εαυτό σου και να δώσεις μόνη σου αυτή την ώθηση που χρειάζεσαι.

1. "Πάντα νιώθω καλύτερα μόλις τελειώσει”

2. "Κάθε προπόνηση με φέρνει και πιο κοντά στους στόχους μου”

3. "Έστω και λίγη ώρα γυμναστικής είναι καλύτερη από καθόλου”

4. "Το πρωινό ή το βραδινό γεύμα θα έχει πολύ καλύτερη γεύση μόλις τελειώσω”

5. "Θα κοιμηθώ πολύ καλύτερα σήμερα το βράδυ"

6. "Το σημερινό μου workout είναι το αυριανό μου σώμα"

7. "Μπορώ να ξεκουραστώ αύριο"

8. "Δεν πρόκειται να το μετανιώσω"

9. "Είμαι τυχερή που μπορώ και γυμνάζομαι"

10. "Είναι μόνο 1 ώρα από τις 24. Μπορώ να βρω το χρόνο"

 

Διάλεξε μία ή και όλες, φόρα τα αγαπημένα σου sneakers και πάμε.  

Ιούλιος 2018

>