top article

Comfort zone

  1. Choe Candles | Χειροποίητα, φυσικά κεριά με ελληνική υπογραφή Choe Candles | Χειροποίητα, φυσικά κεριά με ελληνική υπογραφή
  2. Οι πιτζάμες των Zara είναι ό,τι χρειάζεσαι τώρα Οι πιτζάμες των Zara είναι ό,τι χρειάζεσαι τώρα
  3. Οι νέες χριστουγεννιάτικες σειρές και ταινίες του Netflix Οι νέες χριστουγεννιάτικες σειρές και ταινίες του Netflix
  4. Το cosy look της Βίκυς Καγιά είναι ιδανικό για το σπίτι Το cosy look της Βίκυς Καγιά είναι ιδανικό για το σπίτι
  5. Πώς θα σταματήσεις να τρως συνέχεια στην καραντίνα Πώς θα σταματήσεις να τρως συνέχεια στην καραντίνα
  6. Μένουμε Σπίτι | Απόλαυσε την ψηφιακή συλλογή με 1000 έργα του Vincent Van Gogh Μένουμε Σπίτι | Απόλαυσε την ψηφιακή συλλογή με 1000 έργα του Vincent Van Gogh
  7. Quarantine Chic | 10 χτενίσματα για να νιώθεις κομψή ακόμα και μέσα στο σπίτι Quarantine Chic | 10 χτενίσματα για να νιώθεις κομψή ακόμα και μέσα στο σπίτι
  8. 10 loungewear σύνολα Zara που είναι τέλεια για την καραντίνα 10 loungewear σύνολα Zara που είναι τέλεια για την καραντίνα
  9. 10 chic κούπες για να προσθέσεις στη συλλογή σου 10 chic κούπες για να προσθέσεις στη συλλογή σου
  10. 3 μυστικά για ένα χαλαρωτικό και απολαυστικό μπάνιο 3 μυστικά για ένα χαλαρωτικό και απολαυστικό μπάνιο
  11. Work from home με έμπνευση από τη Victoria Beckham Work from home με έμπνευση από τη Victoria Beckham
  12. To χριστουγεννιάτικο βίντεο της Disney είναι ό,τι πιο τρυφερό θα δεις σήμερα To χριστουγεννιάτικο βίντεο της Disney είναι ό,τι πιο τρυφερό θα δεις σήμερα
  13. Καραντίνα | Πώς αντιδρά κάθε ζώδιο στο lockdown Καραντίνα | Πώς αντιδρά κάθε ζώδιο στο lockdown
  14. 10+2 πράγματα που μας φτιάχνουν τη διάθεση τον Νοέμβριο 10+2 πράγματα που μας φτιάχνουν τη διάθεση τον Νοέμβριο
  15. Trending | 3 τάσεις της μόδας εμπνευσμένες από τη καραντίνα Trending | 3 τάσεις της μόδας εμπνευσμένες από τη καραντίνα
  16. 3 σειρές για τον Νοέμβριο 3 σειρές για τον Νοέμβριο
  17. 3 νέα βιβλία να διαβάσεις στην καραντίνα 3 νέα βιβλία να διαβάσεις στην καραντίνα
  18. 50 πράγματα να κάνεις στο lockdown 2.0 50 πράγματα να κάνεις στο lockdown 2.0
  19. 10 κομμάτια από τη νέα συλλογή Zara Home που θα κάνουν πιο cozy το σαλόνι σου 10 κομμάτια από τη νέα συλλογή Zara Home που θα κάνουν πιο cozy το σαλόνι σου
  20. Πώς θα κάνεις ένα lazy outfit να δείχνει πιo stylish Πώς θα κάνεις ένα lazy outfit να δείχνει πιo stylish
  21. 10+1 κεριά που θα φωτίσουν και θα αρωματίσουν την καθημερινότητά σου 10+1 κεριά που θα φωτίσουν και θα αρωματίσουν την καθημερινότητά σου
  22. 12 φυτά εσωτερικού χώρου ιδανικά για την κρεβατοκάμαρα 12 φυτά εσωτερικού χώρου ιδανικά για την κρεβατοκάμαρα
  23. 5 συνταγές για DIY μάσκες μαλλιών με λάδι καρύδας 5 συνταγές για DIY μάσκες μαλλιών με λάδι καρύδας
  24. 5 tips για να βελτιώσεις τον ύπνο σου 5 tips για να βελτιώσεις τον ύπνο σου
  25. Τα κομμάτια που χρειάζεσαι για τη μετάβαση στη νέα σεζόν Τα κομμάτια που χρειάζεσαι για τη μετάβαση στη νέα σεζόν
  26. Φθινόπωρο-Χειμώνας 2020: Τα νέα "ugly shoes" που θα δούμε παντού Φθινόπωρο-Χειμώνας 2020: Τα νέα "ugly shoes" που θα δούμε παντού
  27. Color Trends | 5 χρώματα που προτείνουν οι σχεδιαστές γι’ αυτή τη σεζόν Color Trends | 5 χρώματα που προτείνουν οι σχεδιαστές γι’ αυτή τη σεζόν

Ένας καλός ύπνος πάντα χρειάζεται, για να νιώθεις ξεκούραστη και γεμάτη διάθεση για ζωή την επόμενη μέρα. Επιπλέον, η έλλειψή του συνδέεται με αύξηση βάρους -όταν είμαστε κουρασμένες ο μεταβολικός ρυθμός πέφτει σε μια προσπάθεια του οργανισμού να περισώσει όση είναι δυνατόν από τη λίγη ενέργεια που διαθέτει, ενώ τα επίπεδα της ινσουλίνης ανεβαίνουν απότομα, κάνοντάς μας να πεινάμε. Όπως καταλαβαίνεις λοιπόν, όταν θέλεις να χάσεις βάρος, είναι σημαντικό να φροντίζεις την ποιότητα του ύπνου σου (extra bonus: τις ώρες που κοιμάσαι, δεν μπορείς να φας!).

Τα ροφήματα που σου προτείνουμε όχι μόνο θα σε διευκολύνουν να αποκοιμηθείς σαν πουλάκι αλλά και θα σε βοηθήσουν στην προσπάθειά σου να αδυνατίσεις με περισσότερους τρόπους.

Αυτά είναι τα 5 ροφήματα που αδυνατίζουν:


Γάλα

Εάν θέλεις να κοιμηθείς σαν μωρό, ίσως πρέπει να ακολουθήσεις και τις διατροφικές συνήθειες ενός μωρού. Ένα φλιτζάνι ζεστό (ή παγωμένο, η θερμοκρασία είναι δικό σου θέμα) γάλα λίγο πριν τον ύπνο σε χαλαρώνει και σε βάζει σε mode ξεκούρασης, χάρη στο ασβέστιο και την τρυπτοφάνη που περιέχει. Έτσι, έχεις περισσότερες πιθανότητες να απολαύσεις ένα οχτάωρο ύπνο, ο οποίος με τη σειρά του θα σε κάνει να νιώθεις λιγότερη πείνα την επόμενη μέρα -και έτσι θα σε βοηθήσει να ακολουθήσεις πιστά το διαιτολόγιό σου. Εάν μάλιστα γυμνάζεσαι, η πρωτεΐνη που περιέχεται στο γάλα είναι απαραίτητη για το μυικό σου σύστημα. 

Δες κι εδώ ποια είναι τα σημάδια ότι χρειάζεσαι περισσότερη πρωτεΐνη.


Χαμομήλι

Δεν περιέχει καθόλου καφεΐνη ενώ ανεβάζει στο σώμα τα επίπεδα της γλυκίνης, ενός νευροδιαβιβαστή που δρα καταπραϋντικά και γι' αυτό σε ηρεμεί και σε χαλαρώνει. Επιπλέον όμως έχει βρεθεί από έρευνες ότι βελτιώνει τον έλεγχο της γλυκόζης στο αίμα, ο οποίος είναι απαραίτητος εάν θέλεις να χάσεις βάρος.


Χυμός σταφυλιού

Ένα μικρό ποτήρι από 100% χυμό σταφυλιού πριν πέσεις στο κρεβάτι θα σε βοηθήσει να κάψεις το λίπος σαν όνειρο. Έρευνες έχουν δείξει ότι οι απλοί υδατάνθρακες που περιέχει κινητοποιούν την έκκριση ινσουλίνης, η οποία εξισορροπεί τους κιρκαδικούς ρυθμούς του σώματος (δηλαδή το βιολογικό ρολόι σου), ρυθμίζοντας έτσι τη σωστή λειτουργία του μεταβολισμού. Και όχι μόνο: το σταφύλι είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά που μετατρέπουν το λευκό λίπος (αυτό που αποθηκεύεται από το σώμα) σε καφέ λίπος (αυτό που ο οργανισμός χρησιμοποιεί σαν ενέργεια για τις ανάγκες του).


Γάλα σόγιας

Είναι πολύ πλούσιο σε τρυπτοφάνη, ένα αμινοξύ που μειώνει τα επίπεδα της κορτιζόλης στο αίμα, συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο στην καύση του λίπους, αντί για αποθήκευσή του. Ακόμα κι αν ο μεταβολισμός μειώνεται τις ώρες που κοιμάσαι, εξακολουθεί να επεξεργάζεται την πρωτεΐνη που παίρνεις πίνοντας το γάλα σόγιας, η οποία έχει δράση παρόμοια με της μελατονίνης -της ορμόνης που σε βάζει σε βαθύ ύπνο.


Κεφίρ

Αυτό το πλούσιο σε προβιοτικά ρόφημα από γάλα που έχει υποστεί ζύμωση, αυξάνει τα πολύτιμα βακτήρια της εντερικής χλωρίδας, βοηθάει την πέψη και την απορρόφηση βιταμινών και μετάλλων. Επιπλέον, βελτιώνει την ποιότητα του ύπνου αλλά και τις επιδόσεις σου στο γυμναστήριο την επόμενη μέρα.

Δες κι εδω 9 στυλιστικά τρικ για να δείχνεις πιο αδύνατη.

Ιούλιος 2018

>