top article

Δημοφιλέστερα άρθρα

  1. Ζώδια: Εβδομαδιαίες προβλέψεις Ζώδια: Εβδομαδιαίες προβλέψεις
  2. 4 τρόποι για να κοιμηθείς καλά όταν έχει πολλή ζέστη 4 τρόποι για να κοιμηθείς καλά όταν έχει πολλή ζέστη
  3. Ένα μικρό κορίτσι έκανε την πιο αξιολάτρευτη υπόκλιση στην Kate Middleton Ένα μικρό κορίτσι έκανε την πιο αξιολάτρευτη υπόκλιση στην Kate Middleton
  4. Η Bella Hadid φόρεσε τα πιο ωραία mules από τα Zara Η Bella Hadid φόρεσε τα πιο ωραία mules από τα Zara
  5. Πώς να διαχειριστείς έναν ανασφαλή σύντροφο Πώς να διαχειριστείς έναν ανασφαλή σύντροφο
  6. Μόδα χειμώνας 2019 – 2020 | To χρώμα που θα βλέπεις παντού μπορείς να το φορέσεις από τώρα Μόδα χειμώνας 2019 – 2020 | To χρώμα που θα βλέπεις παντού μπορείς να το φορέσεις από τώρα
  7. Miranda Kerr: Το σπάνιο στιγμιότυπο από την εγκυμοσύνη της Miranda Kerr: Το σπάνιο στιγμιότυπο από την εγκυμοσύνη της
  8. Πώς θα εντάξεις το μπαμπού στη διακόσμηση του σπιτιού σου Πώς θα εντάξεις το μπαμπού στη διακόσμηση του σπιτιού σου
  9. Gigi Hadid | Η δήλωση της για τη Μύκονο ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων στα social media και η ίδια απάντησε ξανά Gigi Hadid | Η δήλωση της για τη Μύκονο ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων στα social media και η ίδια απάντησε ξανά
  10. Kim Cattrall: Η νέα δήλωσή της για το Sex & The City που θα συζητηθεί Kim Cattrall: Η νέα δήλωσή της για το Sex & The City που θα συζητηθεί
  11. Πού εντόπισε ο φωτογραφικός φακός την Olivia Palermo; Πού εντόπισε ο φωτογραφικός φακός την Olivia Palermo;
  12. Υπάρχει ένα βασικό στιλιστικό μυστικό που έχουν όλες οι Γαλλίδες Υπάρχει ένα βασικό στιλιστικό μυστικό που έχουν όλες οι Γαλλίδες
  13. Αυτές είναι οι πιο Instagramικές παραλίες της Ευρώπης Αυτές είναι οι πιο Instagramικές παραλίες της Ευρώπης
  14. It’s a NO! Μην κάνεις αυτά τα στιλιστικά λάθη όταν είσαι προσκεκλημένη σε γάμο It’s a NO! Μην κάνεις αυτά τα στιλιστικά λάθη όταν είσαι προσκεκλημένη σε γάμο
 

Μια διατροφή χαμηλή σε υδατάνθρακες μπορεί να σου χαρίσει το σώμα των ονείρων αλλά και να διαλύσει την ψυχολογία σου. Χωρίς μια γενναία δόση υδατανθράκων, τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σου πέφτουν επικίνδυνα και ρίχνουν τον οργανισμό σου, κυριολεκτικά, σε μελαγχολία. Για να είσαι σίγουρη πως η δίαιτά σου θα σε ανεβάσει σωματικά αλλά και ψυχολογικά, προσπάθησε να αντικαταστήσεις τους βλαβερούς υδατάνθρακες -που βρίσκονται στη ζάχαρη, τα αναψυκτικά, τα γλυκά και τα σνακ περιπτέρου- με τις εξής 7 θρεπτικές εναλλακτικές. Άλλωστε ποιος επιθυμεί ένα τέλειο σώμα αλλά χάλια διάθεση;

Χάσε τα περιττά κιλά καταναλώνοντας υδατάνθρακες

Μαύρη Σοκολάτα

Δεν πρόκειται για αστείο, η μαύρη σοκολάτα και τα περίπου 200 θρεπτικά συστατικά που περιέχει είναι ένα διαμάντι για την υγεία του σώματος αλλά και της ψυχολογίας σου. Χωρίς προσθήκη ζάχαρης αυτός ο μαγικός υδατάνθρακας σε χορταίνει, γεμίζει τον οργανισμό σου με feel good συστατικά και τονώνει σημαντικά τα επίπεδα ενέργειάς σου. Αν, δε, πάσχεις από χαμηλό σίδηρο τότε η σοκολάτα, με την υψηλή περιεκτικότητά της σε σίδηρο και μαγνήσιο, είναι το καλύτερο -και το πιο γλυκό- φάρμακο.

Γλυκοπατάτα

Γλυκοπατάτα

Γεμάτη βιταμίνη Α, Β, Ε, C, νερό, μαγνήσιο αλλά και σίδηρο, η γλυκοπατάτα μόνο κακό δεν θα κάνει στη σιλουέτα σου. Αντιθέτως, έχει την ικανότητα να ισορροπεί τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα σου και το γλυκαιμικό σου δείκτη διατηρώντας το ηθικό σου ακμαίο και την μέση σου δαχτυλίδι.

Σπόροι

Σπόροι

Αν δεν αγαπάς και πολύ τους ξηρούς καρπούς έχεις μία ακόμη επιλογή, τους σπόρους. Κολοκυθόσπορος, λιναρόσπορος, κινόα και ηλιόσπορος: τροφές πλούσιες σε καλά λιπαρά, μέταλλα και πρωτεΐνες. Οι σπόροι αποτρέπουν τις φλεγμονές, χαρίζουν ευεξία, αδυνατίζουν την περιοχή της κοιλιάς και συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του εγκεφάλου. Τρεις κουταλιές του γλυκού την ημέρα είναι η ιδανική ποσότητα ενώ κάποιοι αγαπημένοι τρόποι για να τους απολαύσεις είναι μέσα σε smoothie, ως γαρνιτούρα σε πράσινη σαλάτα αλλά και σε μορφή σπιτικής μπάρας μαζί με ψίχα καρύδας και μέλι.

Ξηροί καρποί

Ξηροί καρποί

Ναι, είναι γεμάτοι με καλά λιπαρά και υδατάνθρακες. Αλλά είναι επίσης πλούσιοι σε πρωτεΐνες, φυτικές ίνες και έλαια που βελτιώνουν τη λειτουργία του εγκεφάλου. Οι υδατάνθρακες που περιέχουν είναι σε περίπλοκη μορφή, με αποτέλεσμα να σου προσφέρουν αυξημένη ενέργεια, αίσθηση κορεσμού και ευεξία. Μια καλή επιλογή είναι τα αμύγδαλα, τα κάσιους και τα καρύδια που είναι πλούσια σε μαγνήσιο και άρα ισορροπούν το νευρολογικό σύστημα. Όσο για την ποσότητα, μία χούφτα την ημέρα είναι ο,τι πρέπει.

Καρότα

Καρότα

Το "γλυκό της φύσης”, όπως πολλοί αποκαλούν το καρότο, είναι πλούσιο σε γλυκόζη, φυτικές ίνες και βιταμίνες Α και C. Έχουν αποδειχτεί εξαιρετικά ως σνακ αφού χορταίνουν και ανεβάζουν τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα κάνοντάς το εύκολο να πεις όχι σε ανθυγιεινές επιλογές. Η βιταμίνη C, τέλος, θα κρατήσει μακριά κάθε είδους χειμερινή φλεγμονή.

Κινόα

Κινόα

Αυτή η θαυματουργή τροφή είναι πλούσια σε υδατάνθρακες χωρίς να είναι δημητριακό, αλλά σπόρος. Η κινόα, όσο ταπεινή κι αν φαίνεται στο πιάτο, περιέχει πολύτιμα μέταλλα και βιταμίνες που κατά τη διάρκεια μιας δίαιτας, εκλείπουν από τον οργανισμό σου. Κατάλληλο ακόμη και για εκείνους που έχουν αλλεργία στη γλουτένη, έχει υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και θα σε κρατήσει χορτάτη, ευδιάθετη και υγιή.

Κολοκύθα

Κολοκύθα

Το αγαπημένο λαχανικό των Αμερικάνων για το φθινόπωρο είναι γεμάτο με φυτικές ίνες, βιταμίνες -όπως η αντιοξειδωτική β-καροτένη- φυτικά σάκχαρα και, φυσικά, υδατάνθρακες. Επιπλέον, έχει ελάχιστες θερμίδες αλλά και χαμηλή γλυκαιμική αξία, και είναι άρα ιδανική τροφή και για διαβητικούς. Όλα τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα την καταπολέμηση της μελαγχολίας, των φλεγμονών αλλά και της δυσκοιλιότητας που μπορεί να φέρει μια εντατική δίαιτα.

 

Ιούλιος 2018

>