top article

Τα υλικά για smoothies είναι πάρα πολλά και οι συνταγές αναρίθμητες. Αν, όμως, έχεις ένα συγκεκριμένο στόχο η παρακάτω λίστα θα σε βοηθήσει να επιλέξεις πιο εύκολα τα φρούτα και λαχανικά που θα βάλεις στο μπλέντερ.

Υλικά για smoothies με στόχο...

Μείωση της κυτταρίτιδας

Φρούτα και λαχανικά με μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό και βιταμίνη C (για τη δημιουργία κολλαγόνου), όπως μύρτιλλο, σμέουρο, κράνμπερι, βατόμουρο, φράουλα, γκρέιπφρουτ, πιπεριά, μπρόκολο, λάχανο, αγγούρι, σέλερι, καρπούζι, κεράσι, σπαράγγι, παπάγια.

Επίπεδη κοιλιά

Φρούτα και λαχανικά που αυξάνουν την πέψη και το μεταβολισμό, πλούσια σε φυτικές ίνες και νερό, όπως κέιλ, λεμόνι, δεντρολίβανο, τζίντζερ, γκρέιπφρουτ, παντζάρι, καρπούζι, αγγούρι, καρότο, σιταρόχορτο, πράσινο μήλο.

Απαλλαγή από την κατακράτηση υγρών

Φρούτα και λαχανικά με διουρητική δράση, πλούσια σε κάλιο, νερό και πρωτεΐνη, όπως καρπούζι, αγγούρι, σέλερι, ανανάς, σπαράγγι, ρίζες αλφάλφα, ραδίκια, μάραθος, τσουκνίδα, σταφύλι, πράσινα φυλλώδη λαχανικά, πεπόνι, μύρτιλλο.

Από την Ελένη Δασκαλάκη

Ιούλιος 2018

>