top article

Δημοφιλέστερα άρθρα

  1. 6 συνήθειες για να διατηρείς το σπίτι σου πάντα καθαρό 6 συνήθειες για να διατηρείς το σπίτι σου πάντα καθαρό
  2. Τι φοράνε οι Γαλλίδες το καλοκαίρι; Τι φοράνε οι Γαλλίδες το καλοκαίρι;
  3. 15 beachwear κομμάτια που θέλουμε τώρα από τη νέα συλλογή των Marks & Spencer 15 beachwear κομμάτια που θέλουμε τώρα από τη νέα συλλογή των Marks & Spencer
  4. Η Kate Middleton φόρεσε το τέλειο off-the-shoulder φόρεμα του καλοκαιριού Η Kate Middleton φόρεσε το τέλειο off-the-shoulder φόρεμα του καλοκαιριού
  5. Ο λόγος που ο γιος της Meghan Markle δεν εμφανίστηκε στο Trooping the Colour Ο λόγος που ο γιος της Meghan Markle δεν εμφανίστηκε στο Trooping the Colour
  6. Το ντύσιμο του πρίγκιπα Louis στο Trooping the Colour έκρυβε μία ιδιαίτερη λεπτομέρεια Το ντύσιμο του πρίγκιπα Louis στο Trooping the Colour έκρυβε μία ιδιαίτερη λεπτομέρεια
  7. Tα must have παπούτσια του καλοκαιριού ταιριάζουν με τα πάντα Tα must have παπούτσια του καλοκαιριού ταιριάζουν με τα πάντα
  8. Υπάρχει ένα πράγμα που δεν μπορούν να φορέσουν οι γυναίκες της βασιλικής οικογένειας Υπάρχει ένα πράγμα που δεν μπορούν να φορέσουν οι γυναίκες της βασιλικής οικογένειας
  9. Πώς θα περπατάς άνετα με τα ψηλοτάκουνά σου για ώρες Πώς θα περπατάς άνετα με τα ψηλοτάκουνά σου για ώρες
  10. Η Miley Cyrus έδωσε τέλος στις νέες φήμες χωρισμού με τον καλύτερο τρόπο Η Miley Cyrus έδωσε τέλος στις νέες φήμες χωρισμού με τον καλύτερο τρόπο
  11. 10 πράγματα που δεν ήξερες για το Zara 10 πράγματα που δεν ήξερες για το Zara
  12. Gwyneth Paltrow: Πώς κρατάει ζωντανή την σχέση της με τον Brad Falchuk; Gwyneth Paltrow: Πώς κρατάει ζωντανή την σχέση της με τον Brad Falchuk;
  13. Η Chiara Ferragni μιλάει στη Madame Figaro για την ομορφιά και τον γιο της Leone Η Chiara Ferragni μιλάει στη Madame Figaro για την ομορφιά και τον γιο της Leone
  14. Στροφή στη ζύμωση: Αυτές είναι οι τρεις υπερτροφές αδυνατίσματος Στροφή στη ζύμωση: Αυτές είναι οι τρεις υπερτροφές αδυνατίσματος

Ένα μήνα πριν από την επίσημη έναρξη του καλοκαιριού είναι η σωστή στιγμή για να:

-Κάνεις αποτοξίνωση.
-Καταπολεμήσεις την κατακράτηση.
-Νικήσεις την κυτταρίτιδα.
-Αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά.
-Βελτιώσεις τη διάθεσή σου.
-Ενυδατώσεις την επιδερμίδα σου.

Αν νομίζεις πως η wish list παραείναι μεγάλη, τα καλά νέα είναι πως όλες οι παραπάνω αλλαγές είναι εφικτό να γίνουν. Και μάλιστα με τρόπους απόλυτα φυσικούς και doable ακόμη και στο σπίτι. Η μαγική λέξη που θα ξυπνήσει το σώμα σου από το λήθαργο του χειμώνα και θα το προετοιμάσει για το καλοκαίρι είναι η "αποτοξίνωση".

Τι σημαίνει αποτοξίνωση;

Σημαίνει να διώξεις από τον οργανισμό σου όλες τις τοξίνες, τις βλαβερές ουσίες που συσσωρεύονται σε όλους τους ιστούς, αλλά κυρίως στο λιπώδη ιστό. Παρ’ ότι ο οργανισμός έχει τις δικές του φυσικές διαδικασίες αποτοξίνωσης, κυρίως μέσα από το συκώτι, τα νεφρά, το πεπτικό και το δέρμα, η όχι-πάντα-καλή διατροφή, το κάπνισμα, το άγχος, η καθιστική ζωή και το επιβαρημένο περιβάλλον μάς φορτώνουν με περισσότερες τοξίνες απ’ όσες μπορεί να διαχειριστεί το σώμα μας. Τα προβλήματα που ξεκινούν από τις τοξίνες είναι πολλά και διαφέρουν σε βαρύτητα, αλλά τα πιο συνηθισμένα και αυτά που μας απασχολούν συνήθως είναι η έντονη κούραση, η δυσκοιλιότητα, το φούσκωμα, η κυτταρίτιδα και η κακή διάθεση. Πώς μπορείς να απαλλαγείς από όλες αυτές τις δυσάρεστες παρενέργειες; Μπορείς να υιοθετήσεις τις συμβουλές των ειδικών για μια φυσική αποτοξίνωση μέσα από χυμούς και smoothies που θα φτιάξεις στο σπίτι ή να ακολουθήσεις ένα πιο δομημένο πρόγραμμα αποτοξίνωσης με χυμούς αν νιώθεις έτοιμη να πειθαρχήσεις για λίγες μέρες.

"Από τη στιγμή που θα επιλέξεις να προσθέσεις στην καθημερινότητά σου χυμούς ή υγιεινά smoothies, θα πρέπει και η υπόλοιπη διατροφή σου να στραφεί σε μια πιο υγιεινή και θρεπτική βάση" επισημαίνει η κλινική διαιτολόγος-διατροφολόγος Γεωργία Αναστασιάδου. "Ίσως όμως το πιο σημαντικό είναι να αποφύγεις όσο γίνεται τις επεξεργασμένες τροφές και τα συσκευασμένα τρόφιμα που περιέχουν συντηρητικά και συχνά προσθήκη επιπλέον αλατιού αλλά και ζάχαρης ή άλλων τεχνητών γλυκαντικών ουσιών". Τι άλλο μπορείς να αλλάξεις για μια πιο συνολική αποτοξίνωση; "Περιόρισε την κατανάλωση του κόκκινου κρέατος, των αλλαντικών, του λίπους και ιδιαίτερα του ζωικού, απόφυγε τα τηγανητά και το αλκοόλ" συμβουλεύει η διατροφολόγος. "Παράλληλα, επίλεξε φρέσκα τρόφιμα, κατά προτίμηση βιολογικά, φρούτα και λαχανικά και δώσε ιδιαίτερη προσοχή στην ενυδάτωση πίνοντας αρκετό νερό, που βοηθά τον οργανισμό σου να αποβάλλει τις τοξίνες".

3 καλοί λόγοι για να δοκιμάσεις την αποτοξίνωση

Μέσα στην πρώτη εβδομάδα θα νιώθεις τα ρούχα σου να στρώνουν καλύτερα στο σώμα σου, αφού με την κατανάλωση λαχανικών και την ενυδάτωση θα περιοριστεί η κατακράτηση υγρών. Εκτός από τα smoothies και τους χυμούς, πρόσθεσε φρέσκα λαχανικά και σαλάτες στην καθημερινή σου διατροφή ή, αντί για σνακ, επίλεξε αγγουράκια, καρότα, σέλερι, ντοματίνια, πράσινες σαλάτες και φρούτα εποχής με μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό, όπως κεράσια και φράουλες.

Εάν ταλαιπωρείσαι από δυσκοιλιότητα, τα smoothies και οι χυμοί λαχανικών θα βάλουν τέλος στο πρόβλημά σου και στο φούσκωμα που συνήθως συνοδεύει τις δυσλειτουργίες του πεπτικού. Είναι το πρώτο βήμα για να δεις την κοιλιά σου να γίνεται ξανά επίπεδη. Αυτό, ωστόσο, που πρέπει να προσέξεις είναι να μην το παρακάνεις, ειδικά αν η διατροφή σου μέχρι τώρα δεν περιλάμβανε πολλές φυτικές ίνες. Αύξησε σταδιακά την ποσότητά τους, γιατί διαφορετικά μπορεί να δεις το αντίθετο αποτέλεσμα (δηλαδή, να πρηστεί η κοιλιά σου) και πίνε πολύ νερό και αφεψήματα στη διάρκεια της ημέρας.

Η μείωση της κατακράτησης υγρών, η ενυδάτωση, η καλύτερη λειτουργία του πεπτικού και η ενίσχυση του οργανισμού σου με τις βιταμίνες και τα αντιοξειδωτικά των φρούτων και των λαχανικών έχουν μια πολύ θετική συνέπεια: Μειώνεται η κυτταρίτιδα, η οποία είναι το αποτέλεσμα της φλεγμονής των ιστών που συγκρατούν υγρά και "φουσκώνουν" – εξ ου και η "όψη φλοιού πορτοκαλιού".

Από την Ελένη Δασκαλάκη
Ειδικός: Γεωργία Αναστασιάδου, κλινική διαιτολόγος-διατροφολόγος.

Ιούλιος 2018

Από το Περιοδικό

>