top article

Δημοφιλέστερα άρθρα

  1. Ζώδια: Εβδομαδιαίες προβλέψεις Ζώδια: Εβδομαδιαίες προβλέψεις
  2. 4 ελαφριά μεσημεριανά γεύματα για να χάσεις άμεσα βάρος 4 ελαφριά μεσημεριανά γεύματα για να χάσεις άμεσα βάρος
  3. Θέλεις να ντύνεσαι καλύτερα; Κάνε αυτό κάθε πρωί Θέλεις να ντύνεσαι καλύτερα; Κάνε αυτό κάθε πρωί
  4. Brigitte Macron: Η πρώτη δημόσια εμφάνιση μετά την πλαστική επέμβαση στο πρόσωπο Brigitte Macron: Η πρώτη δημόσια εμφάνιση μετά την πλαστική επέμβαση στο πρόσωπο
  5. 8 tips για να ντυθείς όταν έχει καύσωνα 8 tips για να ντυθείς όταν έχει καύσωνα
  6. Coco Chanel: 8 χρυσές συμβουλές της για διαχρονικό στυλ Coco Chanel: 8 χρυσές συμβουλές της για διαχρονικό στυλ
  7. Meghan Markle - Πρίγκιπας Harry: Στην Γαλλία με τον γιο τους. Γιατί ξεσήκωσαν αντιδράσεις; Meghan Markle - Πρίγκιπας Harry: Στην Γαλλία με τον γιο τους. Γιατί ξεσήκωσαν αντιδράσεις;
  8. Mini καύσωνας : 6 κανόνες για να ντυθείς κατάλληλα στο γραφείο Mini καύσωνας : 6 κανόνες για να ντυθείς κατάλληλα στο γραφείο
  9. Τι αποκαλύπτει πρώην άγγελος της Victoria's Secret για την μάχη με τα κιλά και το μόντελινγκ Τι αποκαλύπτει πρώην άγγελος της Victoria's Secret για την μάχη με τα κιλά και το μόντελινγκ
  10. Πώς να ξεπεράσεις την "κατάθλιψη" μετά τις διακοπές Πώς να ξεπεράσεις την "κατάθλιψη" μετά τις διακοπές
  11. Πρωινό: Τι να φας για να καις θερμίδες όλη μέρα Πρωινό: Τι να φας για να καις θερμίδες όλη μέρα
  12. 10 celebrities και Influencers που πόζαραν φορώντας μόνο το iconic ψάθινο καπέλο 10 celebrities και Influencers που πόζαραν φορώντας μόνο το iconic ψάθινο καπέλο
  13. 11+1 ταινίες που κάθε λάτρης των ταξιδιών πρέπει να δει 11+1 ταινίες που κάθε λάτρης των ταξιδιών πρέπει να δει
  14. Brigitte Macron - Μαρέβα Μητσοτάκη: Η πρώτη συνάντησή τους στο Παρίσι Brigitte Macron - Μαρέβα Μητσοτάκη: Η πρώτη συνάντησή τους στο Παρίσι

Ακόμη και αν το να χάσεις βάρος δεν είναι μέσα στους στόχους σου, μια καλή και ισορροπημένη διατροφή είναι απαραίτητη, τόσο για τη σωστή λειτουργία του μεταβολισμού όσο για την διατήρηση του βάρους σου. Ιδού 5 tips που θα σε βοηθήσουν.

1. Ερωτεύσου ξανά το φαγητό.
Είναι γνωστό ότι το καλό φαγητό –ιδίως το επιδόρπιο- αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες απολαύσεις της ζωής. Για πολλούς ένα υγιεινό γεύμα ταυτίζεται με κάτι άνοστο, άγευστο και ... πράσινο. Λάθος. Καλό θα είναι να διαλέγεις ισορροπημένα φαγητά που σε χαροποιούν και δε θα τα βαρεθείς. Ο καλύτερος τρόπος είναι να επιλέγεις εποχιακά υλικά, όταν πρόκειται να μαγειρέψεις.

2. Μην παραλείπεις το πρωινό.
Αποτελεί ένα λίαν σημαντικό γεύμα της ημέρας. Ακόμη και αν σου φαίνεται βαρετή η διαδικασία, καλό θα ήταν να αφιερώνεις αρκετό χρόνο στην προετοιμασία του. Ιδανικά, το πρωινό σου πρέπει να απαρτίζεται από φρούτα, λαχανικά και υδατάνθρακες για ενέργεια και πρωτεΐνη. Δοκίμασε μια ομελέτα με λαχανικά- τα αυγά είναι ο καλύτερος τρόπος να ξεκινήσεις τη μέρα σου.

3. Πες "ναι" στην πρωτεΐνη.
Η αρχή της πασίγνωστης δίαιτας του Dr. Pierre Dukan, κοινώς The Dukan Diet. Γεύματα με υψηλή σε περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη, θα σε βοηθήσουν, όχι μόνο να χάσεις βάρος, αλλά και να το διατηρήσεις σταθερό. Προσοχή όμως: μην αποκλείεις τους υδατάνθρακες από τη διατροφή σου. Είναι αναγκαία συστατικά για την παραγωγή ενέργειας αλλά και για την επιτάχυνση του μεταβολισμού σου.

4. Μην διστάζεις να δοκιμάζεις νέα πράγματα.
Άμα δεν υπάρχει ποικιλία, σύντομα θα βαρεθείς την διατροφή σου. Προσπάθησε να αντικαταστήσεις μερικά από τα υλικά με άλλα, ίσης διατροφικής αξίας. Επίσης, δοκίμασε και νέες "κουζίνες". Το ινδικό μπορεί να αποτελέσει μία άκρως ισορροπημένη επιλογή.

5. Μάθε να μαγειρεύεις.
Η προετοιμασία ενός γεύματος αποτελεί μια δημιουργική διαδικασία που μπορεί να σε βοηθήσει να παραμείνεις υγιής. Ακόμη και αν δε ξέρεις να μαγειρεύεις, μην απελπίζεσαι. Είναι ευκολότερο από ότι φαντάζεσαι. Ξεκίνα με κάτι απλό, και προσπάθησε να μαθαίνεις τουλάχιστον μια νέα τεχνική το μήνα. Εξάλλου, για αυτό υπάρχει και ο Jamie Oliver.



 

Ιούλιος 2018

>