top article

Δημοφιλέστερα άρθρα

  1. 6 συνήθειες για να διατηρείς το σπίτι σου πάντα καθαρό 6 συνήθειες για να διατηρείς το σπίτι σου πάντα καθαρό
  2. Τι φοράνε οι Γαλλίδες το καλοκαίρι; Τι φοράνε οι Γαλλίδες το καλοκαίρι;
  3. 15 beachwear κομμάτια που θέλουμε τώρα από τη νέα συλλογή των Marks & Spencer 15 beachwear κομμάτια που θέλουμε τώρα από τη νέα συλλογή των Marks & Spencer
  4. Η Kate Middleton φόρεσε το τέλειο off-the-shoulder φόρεμα του καλοκαιριού Η Kate Middleton φόρεσε το τέλειο off-the-shoulder φόρεμα του καλοκαιριού
  5. Ο λόγος που ο γιος της Meghan Markle δεν εμφανίστηκε στο Trooping the Colour Ο λόγος που ο γιος της Meghan Markle δεν εμφανίστηκε στο Trooping the Colour
  6. Το ντύσιμο του πρίγκιπα Louis στο Trooping the Colour έκρυβε μία ιδιαίτερη λεπτομέρεια Το ντύσιμο του πρίγκιπα Louis στο Trooping the Colour έκρυβε μία ιδιαίτερη λεπτομέρεια
  7. Υπάρχει ένα πράγμα που δεν μπορούν να φορέσουν οι γυναίκες της βασιλικής οικογένειας Υπάρχει ένα πράγμα που δεν μπορούν να φορέσουν οι γυναίκες της βασιλικής οικογένειας
  8. Πώς θα περπατάς άνετα με τα ψηλοτάκουνά σου για ώρες Πώς θα περπατάς άνετα με τα ψηλοτάκουνά σου για ώρες
  9. Tα must have παπούτσια του καλοκαιριού ταιριάζουν με τα πάντα Tα must have παπούτσια του καλοκαιριού ταιριάζουν με τα πάντα
  10. Gwyneth Paltrow: Πώς κρατάει ζωντανή την σχέση της με τον Brad Falchuk; Gwyneth Paltrow: Πώς κρατάει ζωντανή την σχέση της με τον Brad Falchuk;
  11. Η Miley Cyrus έδωσε τέλος στις νέες φήμες χωρισμού με τον καλύτερο τρόπο Η Miley Cyrus έδωσε τέλος στις νέες φήμες χωρισμού με τον καλύτερο τρόπο
  12. Η Kate Middleton και ο πρίγκιπας William βγήκαν κρυφά ραντεβού Η Kate Middleton και ο πρίγκιπας William βγήκαν κρυφά ραντεβού
  13. Τα 20 ωραιότερα γυαλιά ηλίου για το Καλοκαίρι 2019 Τα 20 ωραιότερα γυαλιά ηλίου για το Καλοκαίρι 2019
  14. Τα 4 συνηθέστερα λάθη των ταξιδιωτών Τα 4 συνηθέστερα λάθη των ταξιδιωτών

Ακόμη και αν το να χάσεις βάρος δεν είναι μέσα στους στόχους σου, μια καλή και ισορροπημένη διατροφή είναι απαραίτητη, τόσο για τη σωστή λειτουργία του μεταβολισμού όσο για την διατήρηση του βάρους σου. Ιδού 5 tips που θα σε βοηθήσουν.

1. Ερωτεύσου ξανά το φαγητό.
Είναι γνωστό ότι το καλό φαγητό –ιδίως το επιδόρπιο- αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες απολαύσεις της ζωής. Για πολλούς ένα υγιεινό γεύμα ταυτίζεται με κάτι άνοστο, άγευστο και ... πράσινο. Λάθος. Καλό θα είναι να διαλέγεις ισορροπημένα φαγητά που σε χαροποιούν και δε θα τα βαρεθείς. Ο καλύτερος τρόπος είναι να επιλέγεις εποχιακά υλικά, όταν πρόκειται να μαγειρέψεις.

2. Μην παραλείπεις το πρωινό.
Αποτελεί ένα λίαν σημαντικό γεύμα της ημέρας. Ακόμη και αν σου φαίνεται βαρετή η διαδικασία, καλό θα ήταν να αφιερώνεις αρκετό χρόνο στην προετοιμασία του. Ιδανικά, το πρωινό σου πρέπει να απαρτίζεται από φρούτα, λαχανικά και υδατάνθρακες για ενέργεια και πρωτεΐνη. Δοκίμασε μια ομελέτα με λαχανικά- τα αυγά είναι ο καλύτερος τρόπος να ξεκινήσεις τη μέρα σου.

3. Πες "ναι" στην πρωτεΐνη.
Η αρχή της πασίγνωστης δίαιτας του Dr. Pierre Dukan, κοινώς The Dukan Diet. Γεύματα με υψηλή σε περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη, θα σε βοηθήσουν, όχι μόνο να χάσεις βάρος, αλλά και να το διατηρήσεις σταθερό. Προσοχή όμως: μην αποκλείεις τους υδατάνθρακες από τη διατροφή σου. Είναι αναγκαία συστατικά για την παραγωγή ενέργειας αλλά και για την επιτάχυνση του μεταβολισμού σου.

4. Μην διστάζεις να δοκιμάζεις νέα πράγματα.
Άμα δεν υπάρχει ποικιλία, σύντομα θα βαρεθείς την διατροφή σου. Προσπάθησε να αντικαταστήσεις μερικά από τα υλικά με άλλα, ίσης διατροφικής αξίας. Επίσης, δοκίμασε και νέες "κουζίνες". Το ινδικό μπορεί να αποτελέσει μία άκρως ισορροπημένη επιλογή.

5. Μάθε να μαγειρεύεις.
Η προετοιμασία ενός γεύματος αποτελεί μια δημιουργική διαδικασία που μπορεί να σε βοηθήσει να παραμείνεις υγιής. Ακόμη και αν δε ξέρεις να μαγειρεύεις, μην απελπίζεσαι. Είναι ευκολότερο από ότι φαντάζεσαι. Ξεκίνα με κάτι απλό, και προσπάθησε να μαθαίνεις τουλάχιστον μια νέα τεχνική το μήνα. Εξάλλου, για αυτό υπάρχει και ο Jamie Oliver.



 

Ιούλιος 2018

Από το Περιοδικό

>