top article

Η άνοιξη έφτασε επιτέλους και ο χρόνος μετρά ήδη αντίστροφα για την απώλεια των περιττών κιλών μέχρι το καλοκαίρι. Ξεκίνα από τώρα κιόλας, ακολουθώντας αυτά τα 7 βασικά βήματα για να χάσεις τα κιλά που θέλεις σίγουρα.

Βήμα 1o: Θέσε ρεαλιστικό στόχο

Όσο πιο κοντά στο τρέχον βάρος σου στοχεύεις τόσο πιο ρεαλιστικές είναι οι πιθανότητές σου επιτυχίας. Οι έρευνες δείχνουν ότι μια απώλεια βάρους της τάξεως του 10% θεωρείται εφικτή, ενώ ένας μεγαλύτερος στόχος μπορεί να είναι τρομακτικός. Από τη στιγμή που έχεις χάσει 10% του βάρους σου, θα πάρεις κουράγιο για να ορίσεις ένα νέο στόχο στην περίπτωση που θα θέλεις να χάσεις περισσότερα κιλά. Να είσαι εξίσου πραγματίστρια για το χρονικό πλαίσιο: ένας υγιής ρυθμός απώλειας βάρους είναι περίπου μισό με ένα κιλό την εβδομάδα.

Βήμα 2ο: Αποδέξου ότι δεν υπάρχει μαγικός τρόπος για να χάσεις βάρος

Οι ευκαιριακές δίαιτες συνιστούν μια ατυχή παράκαμψη που θα σε αποθαρρύνει. Σε κάνουν να πιστεύεις ότι θα έχουν πραγματικά μαγικά αποτελέσματα αν τις δοκιμάσεις μία ακόμη φορά. Όσο παραμένεις υπό την επιρροή ενός τέτοιου τρόπου σκέψης δε θα καταφέρεις να λάβεις το μήνυμα ότι πρέπει να αποκτήσεις συγκεκριμένες γνώσεις και να μάθεις ορισμένες στρατηγικές για να διατηρήσεις το βάρος σου σε υγιή επίπεδα.

Βήμα 3ο: Ζύγισε τις αποφάσεις σου 

Αντί να αποθαρρύνεσαι από τις αποτυχίες του παρελθόντος, χρησιμοποίησέ τες για να μάθεις. Σκέψου ποια πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα υπάρχουν στην προσπάθεια για απώλεια βάρους που θα κάνεις, στηριζόμενη και στις παλαιότερες εμπειρίες σου. Επίλεξε τα τρία σημαντικότερα πλεονεκτήματα και τα τρία σημαντικότερα μειονεκτήματα και τοποθέτησέ τα σε μια "ζυγαριά αποφάσεων". Ως πλεονεκτήματα θα μπορούσες να καταγράψεις ότι μαθαίνεις να τρως σωστά, βελτιώνεται ή υγεία σου ή φοράς τα ρούχα που επιθυμείς.

Ως μειονεκτήματα θα μπορούσες να θεωρήσεις πως χρειάζεται να έχεις περισσότερη οργάνωση, ότι πιστεύεις πως θα πεινάς ή ότι δε θα μπορείς να απολαύσεις τα αγαπημένα σου γλυκά. Στη συνέχεια βαθμολόγησε από το 0 ως το 10 αυτά που έχεις καταγράψει και χρησιμοποίησε το άθροισμα των πλεονεκτημάτων και των μειονεκτημάτων για να δεις τι "βαραίνει" περισσότερο στην απόφασή σου να αλλάξεις διατροφικές συνήθειες.

Εάν καταλάβεις ότι τα πλεονεκτήματα έχουν μεγαλύτερη σημασία από τα μειονεκτήματα για εσένα, τότε μη διστάσεις να ξεκινήσεις την προσπάθεια για απώλεια βάρους. Εάν δεις, όμως, ότι τα εμπόδια που σου φέρνουν τα μειονεκτήματα είναι περισσότερα, καλύτερα να προσπαθήσεις να διατηρήσεις το βάρος σου και να ασχοληθείς με την απώλειά του όταν θα είσαι έτοιμη.

Διάβασε περισσότερα στο Shape.gr

Tags

SHAPE.GR

Ιούλιος 2018

>