top article

Έρευνες στο παρελθόν έχουν αποκαλύψει ότι οι περισσότεροι άνθρωποι χάνουν κιλά στη διάρκεια της βδομάδας και κερδίζουν κάποια τα σαββατοκύριακα. Αν είσαι και εσύ σε αυτή την κατηγορία, ιδού τι μπορείς να κάνεις πρακτικά για να συνεχίσεις την υγιεινή διατροφή σου και το σαββατοκύριακο.

1. Να τρως ένα υγιεινό πρωινό

Η μητέρα σου πάντα σου έλεγε ότι το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας. Ειδικά για αυτούς που ανησυχούν για το βάρος τους, είναι ακόμα πιο σημαντικό. Ένα πρωινό που περιλαμβάνει τροφές με υψηλό γλυκαιμικό δείκτη, γεμάτο υδατάνθρακες-που διασπώνται γρήγορα- όχι μόνο θα σε κάνει να πεινάσεις πάλι πολύ πριν έρθει η ώρα του μεσημεριανού, αλλά ακόμα θα σε κάνει να αποζητάς γλυκές λιχουδιές μέχρι την ώρα του βραδινού. Έτσι, προκειμένου να νιώθεις χορτασμένη για περισσότερη ώρα και να μην λαχταράς απαγορευμένα γλυκά συνέχεια, φτιάξε ένα πρωινό μόνο με δημητριακά ολικής άλεσης(όπως το πλιγούρι βρώμης) και πρωτεΐνη(όπως τα ασπράδια των αυγών και η γαλοπούλα).

Διάβασε περισσότερα στο Shape.gr

Tags

SHAPE.GR

Ιούλιος 2018

>