top article

Συνεργάστηκε η Αγγελική Μοράρη, MSc, Επιστήμονας Τροφίμων & Διατροφής (BSc), Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στην Κλινική διαιτολογία, nutritipsbyaggelikimorari.wordpress.com

Το μεσημεριανό μπορεί να αποδειχθεί… πονοκέφαλος, ειδικά όταν δεν ξέρεις τι να μαγειρέψεις και – το κυριότερο – δεν έχεις χρόνο. Παρακάτω θα μάθεις τις συμβουλές μας για να τρως ελαφριά, αλλά και νόστιμα το μεσημέρι.

1. Φτιάξε το μεσημεριανό σου από το βράδυ

Ετοιμάζοντας το δικό σου γεύμα θα καταναλώσεις πολύ λιγότερες θερμίδες απ’ όσες αν παραγγείλεις. Επειδή το πρωί βιάζεσαι, κάνε μέρος της καθημερινής σου ρουτίνας την προετοιμασία του μεσημεριανού σου το προηγούμενο βράδυ. Φρόντισε, επίσης, να παίρνεις μαζί σου εύκολα σνακ όπως μήλα, ξηρούς καρπούς, τυρί και γιαούρτι. Ένα δοχείο φαγητού με διαχωριστικά θα εμποδίσει την ανάμειξη των γεύσεων.

Διάβασε περισσότερα στο shape.gr

Ιούλιος 2018

>