top article

Την Πέμπτη, 9 Μαΐου, στο εμβληματικό κτήριο Gamla Riksarkivet, στην καρδιά της Σουηδικής πρωτεύουσας, γιορτάστηκαν τα 70 χρόνια της εταιρείας GANT. Πάνω από τετρακόσιοι καλεσμένοι, από δώδεκα ευρωπαϊκές χώρες, δημοσιογράφοι, ηθοποιοί, Fashion Bloggers και Celebrities, παρευρέθηκαν, για να ευχηθούν στο αγαπημένο τους brand.

Happy Birthday GANT!

Σε μια εκδήλωση με bespoke χαρακτήρα και πολλές παράλληλες δράσεις, καμία λεπτομέρεια δεν αφέθηκε στην τύχη. Η καμπάνια που συνοδεύει τον εορτασμό της εβδομηκοστής επετείου, από την αρχή του χρόνου, 7 Decades 7 Icons, δεν θα μπορούσε να λείπει από το creative set up, καθώς και τα επτά Iconic κομμάτια, αναδείχθηκαν από τα μοντέλα της GANT που βρίσκονταν στο χώρο.

Η GANT γιόρτασε τα 70 της χρόνια με έναν διαφορετικό τρόπο

Όλοι οι προσκεκλημένοι είχαν τη δυνατότητα να επισκεφθούν το Creative lab και να κεντήσουν το μονόγραμμά τους, στο πιο διαχρονικό κομμάτι της εταιρίας, το κλασσικό λευκό Oxford Shirt, ενώ μπορούσαν να απολαύσουν το δικό τους tailor–made cocktail, από το Audio Bar, βάσει των μουσικών τους προτιμήσεων!

Ποιο είναι όμως το μυστικό που κρύβεται πίσω από ένα τόσο επιτυχημένο brand; Πώς καταφέρνει να παραμένει επίκαιρο όσα χρόνια και αν περάσουν; Από πού εμπνέονται οι άνθρωποι πίσω από αυτό; Εμείς συναντήσαμε την Karen Vogele, Executive Vice President of Product & Design της GANT η οποία μας έλυσε όλες τις απορίες.

Karen Vogele
Karen Vogele

Διάβασε όλα όσα είπε η Karen Vogele στο MadameFigaro.gr

Πέννυ Καρακάση: Η GANT γιορτάζει τα 70α της γενέθλια. Συνεχώς προσελκύει νέους πελάτες, ικανοποιώντας παράλληλα τους πιστούς της fans. Ποιο είναι το μυστικό για να είναι κανείς πάντα επίκαιρος, σε τελείως διαφορετικούς καιρούς;

Karen Vogele: Η αγορά είναι γεμάτη με πολύ αξιόλογα brands που κάνουν πραγματικά καλή δουλειά και έτσι ο ανταγωνισμός που έχουμε να αντιμετωπίσουμε είναι μεγάλος. Θεωρώ πως το πιο σημαντικό στοιχείο της GANT είναι πως παραμένει πιστή στις αξίες της. "Ακούει” και καταλαβαίνει τις ανάγκες του κοινού, όμως εξακολουθεί να έχει ένα στιλ, μια προσωπικότητα πολύ συγκεκριμένη. Δεν μπορούμε να ικανοποιούμε τους πάντες και είμαστε πολύ ΟΚ με αυτό. Στηρίζουμε τα icons μας, που είναι τα προϊόντα που μας έχουν φέρει εδώ που βρισκόμαστε σήμερα. Έχουμε καταφέρει να συνδυάσουμε πολύ αρμονικά το preppy American style με την Ευρωπαϊκή, πιο sophisticated μόδα και αυτό νομίζω πως είναι ένα από τα πιο δυνατά μας στοιχεία.

ΠΚ: Από πού εμπνέεστε για κάθε νέα συλλογή; Είναι δύσκολο να βρείτε τη συνταγή για να δημιουργήσετε ρούχα που απευθύνονται σε διαφορετικό στιλ γυναικών και ανδρών;

KV: Πέρα από το ότι προσπαθούμε να είμαστε αυθεντικοί και πιστοί στις αξίες μας, όπως είπα, θέλουμε να εμπνέουμε τους καταναλωτές μας. Οι καταναλωτές είναι αυτοί που έχουν άλλωστε τη δύναμη και μπορούν να σε απογειώσουν γράφοντας μια καλή κριτική στα Social Media για παράδειγμα. Ή το αντίθετο φυσικά! Εμείς δεν εστιάζουμε μόνο σε ένα πολύ καλό προϊόν αλλά και σε μία σχέση που χτίζεται με τον κόσμο, μέσα από ενέργειες όπως το "Flipping the Ladder”. Είμαστε κάτι παραπάνω από ένα brand με ρούχα. Στην αγορά μπορείς να βρεις το ίδιο blazer σε πολλούς, είναι αστείο να κρυβόμαστε και να πιστεύουμε όλοι ότι κάνουμε κάτι μοναδικό. Αυτό που για εμάς είναι όμως πολύ σημαντικό είναι να αντιμετωπίσουμε τους καταναλωτές σαν ανθρώπους, σαν προσωπικότητες με ανάγκες και να συνδεθούμε μαζί τους συναισθηματικά. Το καταφέρνουμε και αυτό είναι επιτυχία.

ΠΚ: Παρόλο που υπάρχουν όλο και περισσότερες γυναίκες σε καίριες θέσεις στο χώρο της μόδας, η βιομηχανία παραμένει ανδροκρατούμενη. Τι μπορούμε να κάνουμε για να αλλάξει αυτό, πέρα από το να αναδείξουμε το θέμα και να το κάνουμε trending;

KV: Νομίζω πως το κλειδί είναι να καταλάβουμε όλοι ότι χρειάζονται το ίδιο και οι άνδρες αλλά και οι γυναίκες. Ούτε ένας χώρος μόνο με γυναίκες δεν θα ήταν σωστά δομημένος. Εμείς προσπαθούμε να μοιραστούμε 50-50 έτσι ώστε να υπάρχει μία μίξη και ανταλλαγή απόψεων. Εμείς λοιπόν δεν θέλουμε να κάνουμε statement ούτε και να ανάγουμε το ζήτημα σε έναν πόλεμο μεταξύ ανδρών και γυναικών. Σημασία έχει να καταλάβουμε όλοι ότι και οι δύο πλευρές έχουν πράγματα να πουν και να προσφέρουν. Και η ανταλλαγή απόψεων και οπτικής μόνο καλή και εποικοδομητική μπορεί να είναι. Ο κόσμος της μόδας πρέπει να σκέφτεται με βάση τα προσόντα των ανθρώπων και όχι με βάση το φύλο. Το φύλο είναι κάτι που δεν θα έπρεπε να μας απασχολεί πια.

ΠΚ: Σήμερα είδαμε το ντοκιμαντέρ Flipping the Ladder που μιλάει για ανθρώπους που αποφάσισαν να αλλάξουν καριέρα. Μας ενέπνευσε και μας έκανε να αναρωτηθούμε αν τελικά όλοι μας είμαστε ευχαριστημένοι με αυτό που κάνουμε. Είχες ποτέ μια παρόμοια εμπειρία;

KV: Φυσικά! Στην GANT με αποκαλούν "Flipper”! Δεν είχα καμία εμπειρία στο product design, καθώς ήρθα στην εταιρεία στο IT department. Το πάθος μου για το προϊόν όμως με έκανε να θέλω να μάθω όλο και περισσότερα γι’ αυτόν τον τομέα και έτσι τελικά μεταπήδησα στο product design, και τώρα πια είμαι Vice President. Αυτό από μόνο του είναι ένα δυνατό επιχείρημα για να καταλάβει ο κόσμος ότι στη GANT δεν είμαστε μόνο λόγια, αλλά κάνουμε πράξη αυτό που πρεσβεύουμε.

ΠΚ: Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας;

KV: Χωρίς δεύτερη σκέψη το να είσαι ο εαυτός σου. Είμαι Καναδή και μετακόμισα στη Γερμανία γιατί από εκεί είναι ο σύζυγός μου. Πριν από 16 χρόνια ήρθαμε στη Σουηδία. Κατάγομαι από ένα μέρος με πολύ εξωστρεφείς ανθρώπους, με τελείως διαφορετικό κλίμα, και εδώ και τόσα χρόνια ζω σε ένα περιβάλλον που δεν έχει καμία σχέση με αυτό που είχα συνηθίσει. Φυσικά και προσαρμόζομαι, όμως δεν ξέχασα ποτέ ποια είμαι και ποιες είναι οι δικές μου αξίες. Παρόλο που πολλές φορές σκέφτηκα ότι ίσως πρέπει να αλλάξω για να επιβιώσω, τελικά μπορώ να σου πω με σιγουριά ότι το να είμαι ο εαυτός μου είναι αυτό που τελικά με οδήγησε στην επιτυχία αλλά και στην ευτυχία, σε όλα τα επίπεδα.

Μπορείς να δεις το Flipping the Ladder πιο κάτω:

Ιούλιος 2018

Από το Περιοδικό

>