top article

Συνεργάστηκε η Αναστασία Δ. Κόκκαλη, κλινική διαιτολόγος – διατροφολόγος, kokkali.blogspot.gr.

Με φρέσκα υλικά και λιγότερη ζάχαρη από τις έτοιμες γρανίτες που θα αγοράσεις, αυτές οι συνταγές για γρανίτες θα σου δώσουν μια υγιεινή εναλλακτική των δροσερών, καλοκαιρινών γλυκών.

Υγιεινές συνταγές για γρανίτες

Με βατόμουρα και μύρτιλλα

Τα σκούρα μούρα σε αυτή τη γρανίτα περιέχουν τη χρωστική ουσία ανθοκυανίνη, που οι έρευνες έχουν δείξει ότι έχει ισχυρές αντιοξειδωτικές ιδιότητες κατά του καρκίνου.

Υλικά

1 1/2 φλιτζάνι φρέσκα βατόμουρα

1 1/2 φλιτζάνι φρέσκα μύρτιλλα

Διάβασε ολόκληρη τη συνταγή στο shape.gr

Ιούλιος 2018

Από το Περιοδικό

>