top article

Το άγχος και η καθημερινή κούραση στη δουλειά έχουν ένα σημαντικό αντίδοτο και αυτό δεν είναι άλλο από έναν καλό ύπνο. Κι αν το πρόγραμμά σου δεν επιτρέπει πάντα ένα πλήρες 8ωρο ύπνου, το κλειδί είναι τουλάχιστον να κοιμάσαι τις "σωστές" ώρες, ώστε να παρέχεις στον οργανισμό σου την ξεκούραση που χρειάζεται. 

Ωστόσο, τα πράγματα δεν είναι πάντα ιδανικά και πολλές φορές μπορεί να έχεις το χρόνο που θέλεις, αλλά να αντιμετωπίζεις δυσκολία στη διάρκεια του ύπνου σου. Πριν αναλογιστείς για άλλη μια φορά το στρες, τα φάρμακα ή τη διατροφή σου, ήρθε η ώρα να δώσεις βάση σε έναν παράγοντα που δεν περίμενες- τη διαρρύθμιση της κρεβατοκάμαράς σου. 

Όπως υποστηρίζει η ειδική του Feng Shui, Laura Cerrano στο Mydomaine, κάποια λάθη στη διακόσμηση μπορεί να επηρεάσουν την ποιότητα του ύπνου σου. 

Ένα από αυτά, είναι το να δημιουργείς ίση απόσταση από τις άκρες του κρεβατιού για το σύντροφό σου, ώστε να δημιουργείται η αίσθηση ότι ο καθένας σας έχει τον προσωπικό του χώρο. Η Cerrano τονίζει επίσης τη σημασία του να μην "κολλάς" το κρεβάτι στον τοίχο, αλλά να αφήνεις έστω και μερικά εκατοστά απόστασης, ενώ αν ο χώρος το επιτρέπει, προτίμησε δύο κομοδίνα- με αντίστοιχες λάμπες- για καλύτερη ισορροπία. 

Επιπλέον, η Cerrano προτείνει να τοποθετήσεις το κρεβάτι σου προς την πόρτα του δωματίου (ή του μπάνιου), αλλά χωρίς να το ευθυγραμμίσεις με αυτήν, ώστε να έχεις μια αίσθηση του ποιος πλησιάζει στον χώρο χωρίς να χάνεται παράλληλα η ατμόσφαιρα του δωματίου. 

Παρ΄ όλο που τα παραπάνω tips μπορεί να ακούγονται αρκετά εξειδικευμένα, αν έχεις τον απαιτούμενο χώρο και αναζητάς καλύτερη ποιότητα ύπνου, δεν έχεις παρά να τα δοκιμάσεις!

 

 

 

Ιούλιος 2018

>